Daniel Zueras

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Daniel Zueras
Concierto en Arinyo. Agosto de 2007
Concierto en Arinyo. Agosto de 2007
Información personal
Nombre Daniel Zueras Herreros
Embotada {{{Alias}}}
Naixió 13 de noviembre de 1980, Zaragoza, Aragón
Murió {{{Muerte}}}
Información musical
Orichen {{{Orichen}}}
Estilo Pop, Dance
Ocupancia {{{Ocupancia}}}
Instrumentos Voz
Tiempo 2007 -
Discograficas Universal Music, Vale Music
Relacionau con {{{Artistas_relacionaus}}}
Pachina web http://www.danielzueras.com/

Daniel Zueras Herreros (Zaragoza, Aragón, 13 de noviembre de 1980) ye cantaire zaragozano de pop y dance.

A suya musica ye una mezcla de Pop/Dance y R&B, con influencias d'a electronica d'a decada de 1980. Estió concursant d'o concurso musical Operación Triunfo de 2006, quedando en o segundo puesto.

Biografía[editar | modificar o codigo]

Naixito de Zaragoza o 13 de noviembre de 1980, dende mui chicorrón quereba adedicar-se a lo mundo d'a musica. Fillo d'un achent comercial y d'una cocinera, estudió solfeyo y piano. Antis de dentrar en Operación Triunfo treballaba como cambrero os cabos de semana en un cine d'a capital aragonesa, pero de cutio ha quiesto debotar-se a la musica, plegando a suya oportunidat con Operación Triunfo en 2006.

Operación Triunfo[editar | modificar o codigo]

En 2006, Daniel se presentó a los castings de Barcelona, en os que pasó totas as prebas dica que le dioron a goyosa noticia de que yera uno d'os 20 finalistas que actuarían en a Gala 0 de Operación Triunfo con Jesús Vázquez.

Dende o prencipio d'o concurso, Daniel se caracterizó en l'Academia por a suya dulce voz, con a que interpretó temas Pop y Baladas, como "Otra vez" tema de Coti con Paulina Rubio, "Unchained Melody" d'os Righteous Brothers, "Last Christmas" de George Michael, "Blue Velvet" de Bobby Vinton, u "Me & Mrs Jones" de Billy Paul, entre atros.

Daniel Zueras, con una camiseta en aragonés.

Antimás, amostraba dentro de l'Academia, o suyo orgüello de estar aragonés; mesmo gosaba decir a os suyos companyers, palabras en aragonés, con expresions como En Aragón al que le gusta el dulce se le llama laminero, En Aragón, al cubo de agua se le llama pozal...

Daniel conseguió o segundo puesto, por debant de Leo y a bels pocos votos de Lorena, ganadora d'o concurso.

Siempre sale el sol[editar | modificar o codigo]

Dimpués de pasar bels meses treballando entre Roma y Madrit, en o suyo álbum debut, o 23 d'abril de 2007 salió a lo mercato o suyo primer álbum orichinal en solitario, "Siempre sale el sol", un disco con temas pop, dance y R&B.

Una semana antis s'heba publicato o primer single d'o disco (16 d'abril), que se tetula "No quiero enamorarme". Dende ixa calendata, o videoclip ha tenito muita recusión entre o publico, debito a que en o video salen escenas con contenito sexual (una tresena entre Daniel, una muller y un hombre). O video, seguntes Daniel, pretendeba crebar a imachen de movet inocent que li dioron en l'Academia.

Daniel ha recibito un premio como Artista Revelación del 2007, atorgato por o Grupo Vocento, por a suya trachectoria musical.

Discografía[editar | modificar o codigo]

Albums[editar | modificar o codigo]

Singles[editar | modificar o codigo]

  • 2007: "No Quiero Enamorarme".
  • 2013: That's not me.

Enlaces externos[editar | modificar o codigo]