Twitch

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Twitch.

Twitch (tamién conoixiu como que Twitch.TV) ye una plataforma que permite realizar transmisions en vivo y ye propiedat de Amazon, estando una d'as suyas prencipals funcions a retransmisión de videochuegos en directo, tenendo como que prencipal compitidor a YouTube.

Cuan Justin.tv estió lanzau en 2007 por Justin Kan y Emmet Shear, o puesto web estió trestallau en diferents categorías de conteniu. A categoría de videochuegos creixió especialment rapido, y se convirtió en o conteniu mas popular d'o puesto. Asinas, o 6 de chunio de 2011 Justin.tv creyó Twitch.tv solament para videochuegos. A meyaus de 2013 i heba mas de 43 millons de vesitants en Twitch por mes y en febrero de 2014, Twitch yera ya a cuatrena mayor fuent de trafico en internet en os Estaus Unius, nomás por dezaga de Netflix, Google, y Apple. Finalment, en setiembre de 2014, Twitch estió mercau por Amazon por 970 millons de dolars.[1]

Referencias[editar | modificar o codigo]