Roberto Ferruzzi

De Biquipedia
Ir ta: navego, busca
Roberto Ferruzzi
A versión orichinal d'a Madonnina
A versión orichinal d'a Madonnina
Información personal
Calendata de naixencia 16 d'aviento de 1853
Puesto de naixencia Flag of the Habsburg Monarchy.svg Šibenik (Dalmacia)
Calendata de muerte 16 de febrero de 1934
Puesto de muerte Flag of Italy (1861-1946).svg Venecia (Reino d'Italia)
Ocupación Pintor
Conchuche Ester Sorgato
Obras La Madonnina

Roberto Ferruzzi, naixito de Šibenik (Dalmacia) o 16 d'aviento de 1853 y muerto en Venecia (Reino d'Italia) o 16 de febrero de 1934, estió un pintor italián autodidacta. Ye conoixito en tot o mundo por a suya pintura La Madonnina ("A Vircheneta").

Biografía[editar | editar código]

Ferruzzi naixió o 1853 de Sibenik, Dalmacia[1], de padres italianos. Con quatro anyos se trasladó a Venecia, pa estudiar. Dimpués d'a muerte de su padre, advogau, tornó a Dalmacia, a on que vivió dica os 14 anyos, dedicándo-se a los estudios clasicos y pintura como autodidacta. Se'n fue a vivir a Luvigliano, una frazione ("pedanía") de Torreglia, a on creyó as suyas millors obras, incluyindo a famosa Madonnina.

Murió en 1934 y fue sozterrau cerca d'a suya muller, Ester Sorgato, y a suya filla Mariska, en o chico fosar de Luvigliano.

La Madonnina[editar | editar código]

Fue conoixiu por a suya pintura La Madonnina (A Vircheneta), con a que ganó a segunda Bienal de Venecia en 1897; heba participau con a intención de representar a maternidat. Gracias a la extraordinaria dulzura d'expresión, a pintura de Maternità fue renombrada Madonnina.

Galería[editar | editar código]

Vinclos externos[editar | editar código]

Referencias[editar | editar código]