Pokémon (anime)

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Logo

Pokémon (en chaponés ポケットモンスタ, romanización Hepburn Poketto Monsutā) ye una serie basada en os vidiochuegos de Pokémon. A serie arribó a l'extranchero antes que no os videochuegos, y ha dau motivo a la creyación de bellas cintas.

Historia[editar | modificar o codigo]

A serie tracta sobre un choven de 10 anyos que enceta un viache chunto a lo suyo companyero Pikachu. En o suyo viache se trobará a personaches como Misty y Brock y, antagonistas como o Team Rocket y a cazadora J. O suyo obchectivo ye aconseguir todas as medallas y ir a la liga Pokémon pa ganar-la y estar lo millor mayestro Pokémon. Tamién s'enfrentará a duros rivals como Gary y Tobias y, habrá de salvar a lo mundo chunto los suyos amigos y los dioses Pokémon (mas conoixius como os Pokémons lechendarios).

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]