Logaritmo

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Articlo d'os 1000
Funcions logaritmicas ta diversas bases: royo ye en base e, verde en base 10, y en morato en base 1,7. A intersección con l'eixe d'as "y" ye siempre a 1, ya que cualsiquier numero elevato a 0 ye 1 y ta os puntos (b,1) por a base b, ya que cualsiquier numero elevato a la potencia 1 ye él mesmo. A curva s'amana por valors positivas de "x", a l'eixe d'as abscisas, pero no i arriba debito a que no bi ha denguna potencia d'un numero real que de 0.

En matematicas, o logaritmo[1] d'un numero —en una base determinata— ye o exponent a o que cal elevar a base ta obtener dito numero. Ye a función matematica inversa d'a función exponencial.

Logaritmación ye a operación aritmetica a on dando un numero resultant y una base de potenciación, s'ha d'hallar o exponente a o que cal elevar a base ta conseguir dito resultato. Asinas como a suma y multiplicación tienen como operacions opuestas a resta y a división respectivament, a logaritmación ye a operación inversa a la exponenciación.

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]