José Belbiure Serrano

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
José Belbiure Serrano
Información personal
Calendata de naixencia 27 d'abril de 1893
Puesto de naixencia Zaragoza (comarca de Zaragoza, Aragón)
Calendata de muerte 18 d'abril de 1951
Puesto de muerte Zaragoza (comarca de Zaragoza, Aragón)
Ocupación Escultor

José Belbiure Serrano, naixito de Zaragoza (comarca de Zaragoza) o 27 d'abril de 1893 y muerto en ixa mesma capital o 18 d'abril de 1951, estió un escultor aragonés.

Formato en a Escuela d'Artes y Oficios de Zaragoza y en a Escuela d'Artes y Oficios de Madrit, enampló estudios en París, treballando mas que mas a suya formación en aspectos relacionatos con a soldadura, aplicando cuantas novedaz en ixe campo a la forcha artistica, que yera a suya especialidat artistica. Fació cuantos chicoz treballos (por a suya mida), encluyendo-ie por encargo d'o Concello municipal de Zaragoza un busto d'Alejandro Lerroux y una alegoría d'a Segunda Republica Espanyola que fuoron destruyitos mientres o franquismo. Dende meyatos d'os anyos 1940 estió profesor en a Escuela d'Artes y Oficios de Zaragoza.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]