Incheniería informatica

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

A incheniería informatica ye una branca d'a incheniería que pende en l'aplicación d'a tecnolochía a la construcción d'equipes capables de procesar y almadacenar a información de traza automatica. A incheniería informatica se basa fisicament en l'actualidat en a tecnolochía electronica ta lo tarabidau fisico d'os suyos procesos, en particular en a integración de cientos de mils u millons de transistors en cercuitos lochicos. O conchunto de dispositivos fisicos capables de complir as funcions d'a incheniería informatica se clama hardware.

A incheniería informatica s'ocupa d'a cheneración de programas a traviés de mils u millons de sentencias lochicas que complementan a los dispositivos fisicos ta ofrir a utilidat enantada por os usuarios, permitindo d'espleitiar as suyas capacidaz de calculo, almadacenamiento y proceso.