Harry Green

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Harry Green
Información personal
Naixencia 1886
Flag of the United Kingdom.svg Reino Uniu)
Muerte 1934
Flag of the United Kingdom.svg Reino Uniu
Esporte Atletismo

Henry Harold Green, conoixito esportivament como Harry Green y naixito o 15 de chulio de 1886 y muerto o 12 de marzo de 1934, fue un atleta britanico especializau en prebas larga distancia que tenió o récord d'o mundo en a preba d'a maratón, conseguito en Londres o 12 de mayo de 1913 con un tiempo de 2:38:16.2. Tenió o récord mientres 19 diyas dica que o sueco Alexis Ahlgren consiguió baixar a suya marca.[1]

Compitiendo por o Herne Hill Harriers un club amateur de Londres, que encara hue existe, ganó un maratón en Sutton en o Boxing Day de 1908. Un anyo dimpués en a primera edición d'a Polytechnic Marathon quedó en tercer lugar en tercer lugar dezaga de Henry Barrett y Fred Lord, dos d'os millors maratonians d'a epoca. En 1910 o Polytechnic Marathon estió cancelau por a muerte d'o rei Eduardo VII, y en 1911 en a mesma maratón, que principió en o Castiello de Windsor y terminó en Stamford Bridge, fue gran parte d'a cursa en capeza ganando con mas de quatre minutos de ventacha a Michael Ryan que terminó segón.

En a suya vita difuera de l'esporte cal destacar que fue treballador en Harrods, y quan principió a I Guerra Mundial fue voluntario en l'exercito britanico ta luitar a on fue condecorau con a Distinguished Conduct Medal y con a Médaille militaire francesa por a suya destacada partecipación en a Batalla de Gallipoli. Albandonó o exercito con o grado de capitán y tamién as competicions esportivas, dende entonces tenió un quiosco en West Norwood.

Morió en l'anyo 1934 por pneumonía.

Referencias[editar | modificar o codigo]


Records
Predecesor:
Flag of Sweden.svg Thure Johansson
Récord d'o mundo de Maratón
12 de mayo de 1913 - 31 de mayo de 1913
Succesor:
Flag of Sweden.svg Alexis Ahlgren
Predecesor:
?
Récord d'o Reino Uniu de Maratón
12 de mayo de 1913 - ?
Succesor:
?