Gen (grupo)

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Gen
Logo de Gen
Logo de Gen
Nombre {{{Nombre_de_naiximiento}}}
Embotada {{{Alias}}}
Naixió {{{Naiximiento}}}
Murió {{{Muerte}}}
Información musical
Orichen Zaragoza, Aragón
Estilo Rock de serie B
Ocupancia {{{Ocupancia}}}
Instrumentos {{{Instrumento}}}
Tiempo 1997 - actualidat
Discograficas {{{Discografica}}}
Relacionau con {{{Artistas_relacionaus}}}
Pachina web www.losgen.com
Miembros
Raúl (voz y baixo)
Franchi (guitarra)
Nacho (guitarra)
Alberto (batería)
Atros miembros
Sami (nuevas tecnolochías)

GEN u Los GEN ye un grupo de rock alternativo y autochestionau, cual musica éls mesmos claman Rock de serie B.

O grupo naixió en 1997 en a ciudat de Zaragoza y mientres toz istos anyos de trachectoria han quitau cuatre discos y tanyiu en una ripa de conciertos por tot Aragón, y difuera d'él.

Historia[editar | modificar o codigo]

En l'anyo 1997 un d'os actuals guitarras d'o grupo, Nacho, como consecuencia d'a suya inquietut por fer un grupo de punk rock, arrocla a bels chóvens musicos baixo lo nombre de GEN. O primer concierto d'ista primera formación sería bels meses dimpués, con tasament cinco cancions, chunto a los grupos Komando Echabarriga y Retroceso, en un concierto que a policía acotolaría antes de no rematar.

Pero no estió ixe o solo problema con a policía. En quitar o suyo primer disco Vuelva usted mañana (1999) a Policía Nacional saca un d'os cartels que heban penchau por bars y botigas d'a ciudat anunciando a venda d'o disco, acusando-los d'inchurias a la Corona. O chuez Baltasar Garzón, instructor d'o caso, remató archivando-lo sin mas consecuencias t'o grupo.

En o verano de l'anyo 2000 bels problemas internos fan que GEN s'ature y en chenero de 2001, a mans de Raúl y Nacho, naixca un atro prochecto musical clamau Acople, con una formación de nomás guitarra, baixo y bateria.

Con o suyo tercer treballo Dios explota (2005), en o que colabora Enrique "El Drogas" (Barricada) con voces en La humillación ajena, son nominaus a os Premios d'a Musica Aragonesa en as modalidaz de millor canción La humillación Ajena y millor maqueta Dios Explota. En 2007 tornan a estar-ie nominaus, ista vegada ta la categoría de millor canción en luenga minoritaria por La darrera bala, gravada en catalán t'o CD Sons del Matarranya.

Han tanyiu en un burguil de conciertos y festivals, compartindo-ie escenario con atros grupos como Los Suaves, Los Porretas, Reincidentes, La Polla, Kalean, Prau, Visión Túnel, Picore, Mallacán, Los Draps, Barón Rojo, Lendakaris Muertos, Berri Txarrak y asinas asinas.

Discografía[editar | modificar o codigo]

  • Vuelva usted mañana (1999).
  • Helarte de cagarte (2003).
  • Dios explota (2005).
  • La guerra es la paz... (2009).
  • Del caos al cosmos (2015).

Vidios[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]