Enciclopedia del Románico en la Península Ibérica

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

A Enciclopedia del Románico en la Península Ibérica (títol en castellano, en aragonés Enciclopedia d'o Romanico en a Peninsula Iberica)[1] ye una serie de libros sobre l'arte romanico en a peninsula iberica que tiene como obchectivo de documentar o patrimonio cultural d'a peninsula iberica respective d'iste estilo arquitectonico. Os treballos d'investigación y replega de testimonios romanicos, que a Fundación Santa María la Real leva fendo mientres mas de dos decadas y a las que se i ye sumau o Ministerio de Cultura d'Espanya, se completan en 2012, gracias a o convenio de colaboración entre istas dos entidaz.

Autors[editar | modificar o codigo]

Ye supervisau y coordinau por os tecnicos d'o Centro de Estudios del Románico d'a Fundación Santa María la Real (que recibe o suyo nombre por o monesterio de Santa María la Reyal d'Aguilar de Campoo),[2] y por una colla d'especialistas de diferents museus y universidaz, que son os encargaus de guaranciar a homocheneidat d’as investigacions y que se incluigan correctament en a Enciclopedia.

Dende a Fundación Santa María La Real remeran que ista obra editorial, menada por o profesor D. Miguel Ángel García Guinea y por l'arquitecto D. José María Pérez, tien como fin "amanar tanto a la comunidat cientifica como a o gran publico, una completa visión de l'arte romanico y, a traviés d'él, de toda una epoca, d'as chents suyas y d'a suya historia".

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]