Elle Fanning

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Elle Fanning
Elle Fanning
Elle Fanning
Información personal
Naixida o: 9 d'abril de 1998
Naixida de: Conyers, Cheorchia (Estaus Unius)
Ocupación: Actriz

Mary Elle Fanning, naixita de Conyers, Cheorchia (Estaus Unius) lo 9 d'abril de 1998, ye una actriz que ye a chermana menor de l'actriz Dakota Fanning y fació a suya debut cinematografico como que a versión mas choven d'o personache d'a suya chermana en a cinta dramatica I Am Sam (2001). Como actriz infantil, amaneixió en cuantas cintas, incluidas Babel (2006), Phoebe in Wonderland (2008) y Somewhere (2010). O suyo abance se produció en 2011 con o suyo paper protagonista en a cinta de ciencia ficción Super 8 de J.J.Abrams, por a cual recibió elochios d'a critica y ganó un premio Spotlight en o Festival de Cine d'Hollywood.

Posteriorment, Fanning tenió papers protagonicos en a cinta de comedia dramatica We Bought a Zoo (2011), a cinta dramatica Ginger & Rosa (2012) y como que a princesa Aurora en as cintas de fantesía Maleficent (2014) y Maleficent: Mistress of Evil (2019). Tamién prencipió a treballar en o cine independient, colaborando con autors en papers prencipals y secundarios en cintas como que The Neon Demon (2016) de Nicholas Winding Refn, 20th Century Women de Mike Mills (2016), The Beguiled de Sofia Coppola (2017), How to Talk to Girls at Parties (2017) de John Cameron Mitchell, A Rainy Day in New York (2019) de Woody Allen y The Roads Not Taken de Sally Potter (2020). En 2020, prencipió a interpretar a Catarina II de Rusia en Catherine the Great, Empress of All Russia en a serie de Hulu The Great.

En 2019, Fanning se convirtió en a persona mas choven en servir como miembro d'o churau en o Festival de Cine de Cannes.[1]

Referencias[editar | modificar o codigo]