Casas tipicas de Santana

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Casa tipica de Santana.

As casas tipicas de Santana son unas edificacions que se troban en o concello de Santana, estando un punto turistico important d'a isla de Madeira. Istas casas tiene una forma triangular y son cubiertas por palla. Popularment se conoixen como casinhas de Santana (en aragonés casetas de Santana).

Orichinalment, istas casas yeran composatas d'un soterranyo, a on s'alzaban os productos agricolas, y por un piso a l'altaria d'a carrera, por un regular aria habitacional, que yera dividito en dos partis deseparatas por una paret.

Historia[editar | modificar o codigo]

S'ha puesto rechistrar que istas casas son os vestichios de construccions primitivas, feitas de fusta y palla, que se trobaban por toda a isla. Por haber, en a rechión, poca piedra y o clima estar fredo d'hibierno s'adoptó ista materia primera, posibilitando, tamién, una adaptación en atras estacions de l'anyo, frescas de verano y calients d'hibierno.[1]

Galería[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]