SD Compostela

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Iste articlo u sección ha menester d'un wikificato con un formato adecuato a lo manual d'estilo de Biquipedia.
Por favor, edita-lo ta cumplir con ellas. No borres iste aviso dica que no l'haigas feito. Colabora wikificando!

Sociedad Deportiva Compostela ye un equipo de futbol espanyol con siede en Santiago de Compostela, en a comunidat autonoma de Galicia. Fundau l'1 de chulio de 1928 per Ramón Castromil Casal, chuga en casa en o Estadio Multiusos de Sant Lázaro. L'equipo crebó en 2006, pero s'heban reorganizau como SD Compostela pa chugar en 1962 y en 2004. Chugan en Segunda División B - Grupo 1.

Historia[editar | modificar o codigo]

Fundada en 1928, Compostela pasó la mayor parte y los siguients decenios chugando a lo futbol profesional. Lo 28 d'octubre de 1962, la recientment formada SD Compostela se fusionó con o Club Arenal. Lo decenio d'os setanta estió irregular. L'equipo chugó en a Tercera División, en a categoría rechional y en a nueva Segunda División B. Lo suyo primer ascenso a una etapa seminal se produció en 1977 con un ascenso a Segunda División B (Grupo 1), que duró nomás una temporada; Compos estió promocionau nuevament en 1980, esta vegada con una duración de seis anyos.

Lo descenso en 1986 se veyió exacerbau per la controversia estase d'o campo arredol d'as accions de l'alavez president Francisco Steppe. Se retiró baixo alegacions de recibir pagos per lanzar un partiu debant d'o Pontevedra CF, lo que aseguraría lo mantenimiento d'o rival en a categoría. A zaguers d'o decenio de 1980, lo club experimentó una important restructuración tanto d'a directiva como de l'adreza, y en 1990 lo Compostela recuperó la categoría de tercer livel.

La siguient campanya estió pa contrimostrar que lo club ha estau lo mas exitoso dica lo momento. Lo 23 de chunyo de 1991, un aforo de 8.000 espectadors en o Estadio Municipal Santa Isabel, lo gol de Juanito y Ochoa (dos) veyió una victoria per 3-1 en o zaguer partiu de play-off contra lo CD Badajoz, per la primera Segunda División d'a historia. visitar.

Lo treslado a lo Estadio Multiusos de Sant Lázaro coincidió con o contino augmento d'a suerte de l'equipo, y a zaguers de 1993-94 dimpués d'una victoria per 3-1 en o play-off debant d'o Rayo Vallecano plegó a lo Compostela La Liga. Lo Compostela lo fació notablement bien, plegando a la decena posición en 1995-96, prencipalment con o permiso d'os delanteros Christopher Ohen y Bent Christensen, que anotoron un total de 23 gols en liga.

Dimpués de cuatro temporadas en a cima, lo Compostela descendió dimpués de perder un partiu de descenso debant d'o Villarreyal CF per la regla d'o gol a domicilio, tot y con chugar un futbol atractivo en cheneral. Lo club tamién yera a punto de prencipiar una espiral descendent; Dimpués d'un descenso a la tercera división en 2001, l'equipo tornó a l'anyo siguient, pero en a siguient campanya chugoron a causa de distraccions difuera d'o campo, an los chugadors y lo personal estioron sin paga entre cuantos meses; un nueno puesto final no estió suficient pa privar un nuevo descenso, ya que lo club no cumplió con o plazo d'o 31 de chulio pa saldar totas las deudas de nomina.