Natación

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Pictograma olimpico d'a natación

La natación ye lo movimiento y lo desplazamiento a traviés de l'augua per medio de l'uso d'as extremidaz corporals y per lo cheneral sin utilizar garra traste u aduya pa abanzar.

La natación ye una d'as prencipals actividaz recreativas publicas y esportivas; en cualques países las licions de natación son parte obligatoria d'a educación.

La natación tien competicions locals, nacionals y internacionals. Las mÁs importants son los Campionatos d'o Mundo y los Chuegos Olimpicos an la natación ye una disciplina present dende la primera edición. Como esporte internacionalment ye regulau por la Federación Internacional de Natación, conoixida popular y simplament como FINA; en Aragón lo fa la Federación Aragonesa de natación (FAN).

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]