Motocicleta

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Motos esportivas
Ducati 1980

Una motocicleta, comúnment conoixida en aragonés con l'abreviadura moto, ye un vehíclo de dos ruedas,[1] impulsau por un motor de combustión interna de benzina que acciona a rueda zaguera, fueras de raras excepcions en as que o impulso se daría en a rueda debantera u en as dos, superior a 50 cm³ si ye de combustión interna y con una velocidat maxima por construcción superior a 45 km/h.[1] O quadro u chasis y as ruedas constituyen a estructura fundamental d'o vehíclo. A rueda directriz ye a debantera. Pueden transportar dica dos personas, y tres si son dotadas de sidecar.

A emplegada esportiva d'istos vehiclos ye dita motociclismo y as reglas d'iste esporte son establitas y modificatas por a Federación Internacional de Motociclismo (FIM).

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. 1,0 1,1 (es) "Centro de formación. Autoescuela Almerimar". Definiciones, Licencias, Permisos de Conducir y Documentación del vehículo. Categoría de los vehículos. Manuel Tomás Fernández Ropero. 12 de febrero de 2016. Pach. 6. Ediciones Matfer, Córdoba. ISBN 8493428639