Luengache de programación

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Articlo d'os 1000

Un luengache de programación ye una tecnica de comunicación stándard que permite exprisar as instruccions que han d'estar executadas en un ordenador. Pende en un conchunto de reglas sintacticas y semanticas que definen un programa informatico.[1] Un luengache de programación permite a un programador d'especificar de traza precisa: sobre qué datos una computadora ha d'operar, como han d'estar istos almadacenaus y transmititos y, que accions ha d'executar baixo una variada gama de circumstancias. Tot isto, a traviés d'un luengache que mira d'estar relativament proximo a lo luengache humán u natural.

Un programa escrito en un luengache de programación aprecisa de pasar por un proceso de compilación, ye dicir, estar traducito a lo luengache maquina, u estar entrepitato ta que pueda estar executado por l'ordenador.

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. (es) Joyanes Aguilar, Luis (2008). José Luis García y Cristina Sánchez, ed. FUNDAMENTOS DE PROGRAMACIÓN Algoritmos, estructura de datos y objetos. McGRAW-HILL/INTERAMERICANA DE ESPAÑA, S. A. U. ISBN 978-84-481-6111-8.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]