Forged in Fire

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

Forged in Fire (Forchau a fuego en aragonés) ye una serie de competición estausunidense que se retransmite en a canal History y ye producida per Outpost Entertainment, una companyía de Leftfield Entertainment.

En cada episodio, cuatro ferrers compiten en un concurso d'eliminación de tres rondas pa forchar armas blancas en o cual lo ganador recibe 10.000$ y lo títol d'o campionato d'o programa Campión de Forged in Fire. La serie tien un presentador (anteriorment Wil Willis entre las primeras siet temporadas, actualment presentau per Grady Powell) y un panel de tres chuches componiu per J. Neilson (Jason Knight entre parts d'a temporada 3 y 4; Ben Abbott entre parts d'a 4ª, 5ª, 6ª y 7ª temporada), David Baker y Doug Marcaida, expertos en fabricación, historia y uso d'armas.

La canal History ordenó ueito episodios inicials d'a serie[1] estando l'enguero d'o primer programa lo luns 22 de chunyo de 2015 a las 10 p.m. d'a costa este d'os Estaus Unius.[2][3] La segunda temporada s'engueró lo 16 de febrero de 2016 y augmentó a 10 episodios.[4] La tercera temporada s'engueró con un partiu de Campión de Campions lo 23 d'agosto de 2016 y s'anunció que tendría 16 episodios.[5] La cuarta temporada s'engueró l'11 d'abril de 2017, con un episodio de "Esleción d'os chuches" en o cual los cuatro chuches (Neilson, Knight, Baker, Marcaida) trioron cadagún a un ferrer de temporadas anteriors pa competir nuevament. La cinquena temporada s'engueró lo 7 de marzo de 2018. La seisena temporada s'engueró lo 6 de febrero de 2019. La setena temporada s'engueró lo 9 d'octubre de 2019 y s'expandió dica lo 6 de mayo de 2020. La uitena temporada s'engueró lo 18 de noviembre de 2020.

Referencias[editar | modificar o codigo]