Diferencia entre revisiones de «Carrascosa (Serranía Alta)»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
no se como de diz "grabado" en aragonés, pero existe lo verbo entallar pa dicir grabar, talment exista "un entallau", no se
m →‎Parla: etz --> etc
Linia 27: Linia 27:


== Parla ==
== Parla ==
En o castellán de Carrascosa bi ha [[aragonesismos en o castellán|aragonesismos]] como ''[[ababol]]'', ''arbollón'', ''ascape'', ''nublo'', ''ñudo'', ''samugo'', ''zangüango'', etz... un posible aragonesismo fonetico ''duz'' en cuenta de ''dulce'', arcaísmos castellans comuns con l'aragonés (''enantes'') u parabras en común con o castellán de Teruel como ''[[avanto]]''.
En o castellán de Carrascosa bi ha [[aragonesismos en o castellán|aragonesismos]] como ''[[ababol]]'', ''arbollón'', ''ascape'', ''nublo'', ''ñudo'', ''samugo'', ''zangüango'', etc... un posible aragonesismo fonetico ''duz'' en cuenta de ''dulce'', arcaísmos castellans comuns con l'aragonés (''enantes'') u parabras en común con o castellán de Teruel como ''[[avanto]]''.


== Puestos d'intrés ==
== Puestos d'intrés ==

Versión d'o 16:25 4 oct 2010

Plantilla:Localidat Espanya

Carrascosa ye un municipio castellanomanchego, situato en a provincia de Cuenca. A suya población ye de 113 habitants (2008), en una superficie de 71,47 km² y una densidat de población de 1,58 hab/km².

Cheografía

Comprende a pedanía de Carrascosa-Sierra u Carrascosa de la Sierra.

Parla

En o castellán de Carrascosa bi ha aragonesismos como ababol, arbollón, ascape, nublo, ñudo, samugo, zangüango, etc... un posible aragonesismo fonetico duz en cuenta de dulce, arcaísmos castellans comuns con l'aragonés (enantes) u parabras en común con o castellán de Teruel como avanto.

Puestos d'intrés

Enrastres externos