Districtos de Luxemburgo

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

O distrito yera a mayor subdivisión territorial de Luxemburgo. Existiban tres districtos que a la vegada se dividiban en 12 cantons y 116 comunas. En l'anyo 2015 fuoron suspendius.

Administración[editar | modificar o codigo]

Cada districto yera administrau por un comisario de districto, nombrau por o Gran Duque.

As comisarías de districto cosiraban d'una traza cheneral a chestión d'as administracions municipals, os sendicatos de municipios y os establimientos publicos. A competencia d'os comisarios de districto s'estendillaba por todas as ciudatz y comunas d'o suyo ambito, fueras d'a ciudat de Luxemburgo, que yera baixo autoridat dreita d'o ministro de l'interior, excepto en os casos previstos por leis especials.

A cada comisario le correspondeba un secretaire de districto que yera nombrau por o Gran Duque por proposición d'o comisario de districto.

Lista[editar | modificar o codigo]

Districto Capital Superficie
(km²)
Población
(2012)
Densidat
(hab./km²)
Cantons Districtos de Luxemburgo
1 Diekirch Diekirch 1.157 80.234 69,3
Districtos de Luxemburgo
Districtos de Luxemburgo
2 Gréiwemaacher Gréiwemaacher 525 62.818 119,7
3 Luxemburgo Luxemburgo 904 381.801 422

Os cantons fuoron creyaus en a decada de 1840. En 1857 se creyó o distrito de Miersch a partir d'os cantons de Miersch y Réiden, pero fue eliminau en 1967.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]