Descusión:Sara Mora Romeo

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda

Istos dos parrafos son una violación de copyright en estar una copia textual traducita dende a biografía de l'actriz en a Gran Enciclopedia Aragonesa:

Dimpués de pasar por collas teatrals d'aficionatos de Zaragoza, encomienza la suya actividat en Madrit en 1973. Lo suyo primer estreno profesional en los escenarios ye en La Muerte de Danton, d'Alberto Gonzáles Vergel e, d'astí enta debant desembolica la suya carrera en este meyo compachinando-la con lo cine a la televisión, (presenta programas de TVE como Destino Argentina u Sumarísimo).
Lo cine li obre las suyas puertas en lo periodo dominato por las comedias eroticas: Las alegres vampiras de Vögel (Julio Pérez Tabernero, 1974), La insólita y gloriosa hazaña del cipote de Archidona (Ramón Fernández, 1979), Los energéticos (Mariano Ozores, 1979), La masajista vocacional (Francisco Lara Polop, 1981), La pitoconejo (Zacarías Urbiola, 1982), u atras produccions comercials tipo Othello, el comando negro (Max H. Boulois, 1982), u Atrapados en el miedo (Carlos Aured, 1985). A suya participación en o chenero de destape ye calificata por muitos especialistas con optica actual como erotismo peludo.
En 1990 da un chiro a la suya carrera participando en prochectos cinematograficos més importants que encomienzan con lo suyo papel en la serie de TVE, La forja de un rebelde, de Mario Camus. Atras cintas a tener en cuenta en esta nueva etapa son: Tramontana (Carlos Pérez Ferré, 1991), Huidos (F. Sancho Gracia, 1993), Tirano Banderas (José Luis García Sánchez, 1993), Cachito (Enrique Uribe, 1996) u la nueva serie de Curro Jiménez pa Antena 3 TV en 1995.

Cal remerar que as violacions de copyright cal borrar-las de raso, asinas que torno a reelaborar os dos parrafos. Amás, se fa l'advertencia a l'autor d'o plachio, l'usuario EBRO, de que de continar vulnerando as leis con istos comportamientos caldrá proceder en conseqüencia. --Manuel Trujillo Berges (discusión) 12:31 19 oct 2012 (UTC)

Ista ye a versión orichinal de l'articlo, antis de que yo mesmo i hese feito correccions ortograficas, a on se i veye que mesmo s'han copiau as errors ortograficas orichinals como en o títol d'a cinta Las alegres vampiresas de Vogel, que ye Las alegres vampiras de Vögel, con dieresi. --Manuel Trujillo Berges (discusión) 14:08 19 oct 2012 (UTC)
Si se considera que ye un "plachio", demando excusas. No en yera conscient y quereba emplenar un vueito tematico sobre actrices aragonesas con a información que teneba a man. Lo heba feito con a millor intención.--EBRO (discusión) 08:54 20 oct 2012 (UTC)
No ye que "se considera". Ye un plachio, indiscutible, punto por punto. Y cal remerar que ixo ye una contravención de raso d'as politicas de Biquipedia. Yo accepto as excusas, sindembargo, en saber que s'ha feito de buena intención. Pero remero que ixo no puet repetir-se. --Manuel Trujillo Berges (discusión) 22:30 21 oct 2012 (UTC)