Descusión:Andorra (Teruel)

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Biquipedia

Este no es el escudo de Andorra (Teruel). El que está bien está en la página de la Wikipedia en castellano.--Usuario:JBes

Ola, Biemplegau! Sin entender mucho de heráldica, en la página de commons del escudo que hay en esta página existe una descripción documentada que lo refleja tal y como está (fondo azul y corona mural). Podrías aportar alguna referencia que indique que es el que dices (un BOA, o una referencia heráldica). Saludos. --Juan Pablo 15:31 6 abi 2008 (UTC)
O escudo lo fazié yo. Encara no ye ofizial, asinas que no aparixe en o BOA. En o taller d'eraldica d'a Wiki en castellán emos emplegato a descrizión eraldica d'o libro de Guillermo Redondo Veintemillas, Alberto Montaner Frutos y María Cruz García López, Aragón en sus escudos y banderas [1] ("Escudo: de azur, un Agnus Dei recostado sobre los Evangelios, todo al natural. Timbrado de corona mural") encara que esisten atras representazions en as que leba corona reyal zarrata con fundo d'azur/archent, pero no son decumentatas eraldicament. --Willtron (?) 11:29 8 abi 2008 (UTC)
Sí, ixo ya lo eba leyiu. Ixa bersión ye bien decumentada. Por ixo le deziba a Usuario:JBes si el conoixeba belatra referenzia, u igual o escudo que fa serbir o conzello d'Andora en a suya web eba amaneixiu en bel BOA. --Juan Pablo 11:43 8 abi 2008 (UTC)