BDSM

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Un eixemplo d'o clamau bondage.

BDSM ye una variedat de practicas a ormino eroticas u chuegos de rol que embrecan esclavitut, disciplina, dominio y sumisión, sadomasoquismo y atras dinamicas interpersonals relacionadas. Dada l'amplia gama de practicas, cualques d'as cuals pueden estar realizadas por personas que no se consideran practicants de BDSM, a ormino se diz que a inclusión en a comunidat u subcultura BDSM depende de l'autoidentificación y a experiencia compartida.

O termin BDSM se rechistró por primera vegada en una publicación de Usenet en 1991, y s'interpreta como una combinación d'as abreviaturas anglesas B / D (Bondage and Discipline), D / s (Dominance and submission) y S / M (Dominance and submission).[1] BDSM agora s'usa como una frase cheneral que cubre una amplia gama d'actividaz.

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. (en)"BDSM" en o diccionario anglés Oxford