Avión de fuselache estreito

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Interior de un avión de fuselache estreito.

Un avión de fuselache estreito tien un diametro de fuselache,normalment, de 3 a 4 metros de diametro con os asientos disposaus en ringleras de 2 a 6 con un solenco corredor central. Ye a ormino tamién clamau avión de corredor solenco.

Os avions de fuselache estreito no tienen un gran alcanz, o que no les permite vuelos transatlanticos u transcontinentals. Por contra , os avions de fuselache amplo son avions de pasachers mas grans que gosan estar configuraus con multiples clases de viache y un diametro defuselache de 5 a 6 metros y dople corredor. Pa la comparanza, os avions de fuselache amplo tipicos tienen capacidat pa 200 a 600 pasachers, mientres que o mayor avión de fuselache estreito actualment en servicio, o Boeing 757-300, puede carriar a un maximo de bels 250 pasachers.