Wikipedia:Politicas/Politica sobre imáchens en Biquipedia

De Biquipedia

Ista pachina describe una politica oficial de Wikipedia en aragonés.

Ha estau elaborada por a comunidat y o suyo cumplimiento ye obligatorio ta toz os editors. Puez editar-la pa amillorar a suya redacción y formato, pero si deseyas cambear a politica, caldrá consensuar-lo con a resta d'a comunidat.

Politica sobre imáchens[modificar o codigo]

Ista ye a politica oficial de Wikipedia en aragonés sobre l'uso d'imáchens. Para cuenta que ista politica no ye una politica global que s'aplique en totas as Wikipedias, sino que ye una politica d'aplicación nomás en a Wikipedia en aragonés. Si quiers puyar imachens u archivos en un atro prochecto de Wikimedia por favor consulta as normas d'uso d'imáchens d'ixe prochecto concreto.

Todas as imáchens de Biquipedia han d'encluyir una etiqueta con a suya licencia y orichen, si no estarán borradas por un administrador. Se veiga Wikipedia:Etiquetas de licencias.

Imáchens con licencias libres[modificar o codigo]

As imáchens con licencias libres s'han de puyar a Commons ya que astí se pueden emplegar en a resta de prochectos de Wikimedia. As imáchens con licencias libres en Biquipedia probablement se tresladarán a Commons.

S'encluyen en ista categoría:

  • Imáchens en o dominio publico.
  • Imáchens con licencias GNU.
  • Imáchens con licencias Creative Commons.

Imáchens con licencias no libres[modificar o codigo]

Imáchens con dreitos d'autor, pero autorizadas[modificar o codigo]

Son imáchens que tienen dreitos d'autor, pero que han estau autorizadas pa l'uso en a Biquipedia con bellas restriccions. Tienen as siguients caracteristicas:

  • Nomás se pueden emplegar en a Biquipedia en aragonés u en atros prochectos de Wikimedia en os que as suyas politicas locals admitan imáchens no libres y en cualsiquier caso siempre con autorización de l'autor pa cada prochecto.
  • Se pueden emplegar nomás con as restriccions imposadas por o suyo autor, citando siempre a iste.
  • No pueden tresladar-se ta Commons en dengún caso, ni ta atros prochectos si no cumplen con as normas locals y no tienen una autorización de l'autor pa emplegar-las en ixos prochectos.

Logos[modificar o codigo]

S'admiten logos de companyías, equipes esportivos u organizacions ta ilustrar nomás l'articlo d'ixa companyía, equipe esportivo u organización.

Fair use[modificar o codigo]

Debiu a las leis existents en os Estaus Unius, como los servidors de Biquipedia se troban situaus en iste país, s'admiten imáchens no libres de baixa resolución considerando o suyo uso como fair use con as siguients condicions:

  • pa ilustrar l'obchecto en cuestión,
  • considerando que no existe ni puet estar creyada una imachen libre equivalent que pueda representar adecuadament a mesma información,
  • en a Biquipedia en aragonés, que se troba en servidors d'os Estaus Unius d'America perteneixients a la organización sin d'animo de lucro Fundación Wikimedia.

En ista clasificación s'encluyen capturas de pantalla, pósters de cintas, portaladas d'albums de musica, de revistas, comics, chuegos y imáchens promocionals de personaches relevants asinas como imáchens d'uso no comercial. Todas istas imáchens han de cumplir que:

  • Sían versions d'as imáchens orichinals a baixa resolución.
  • Han d'encluyir en a suya etiqueta de licencia l'articlo a on que se van a emplegar

Discusión[modificar o codigo]

Discusión aquí

S'ubre a votación pa aprebar ista politica oficial d'imachens o día 22 de chulio de 2021 y se cerrará o día 29 de chulio de 2021 a las 23:59 (hora d'Aragón). S'aprebará a opción más votada por a comunidat. Para participar en a votación l'usuario ha de cumplir os regles habituals:

a) emplegar una cuenta d'usuario rechistrada;
b) haber reyalizau a o menos 500 contribucions a o prochecto en pachinas d'os espacios de nombres de conteniu enciclopedico;​
c) a cuenta d'usuario ha de tener a o menos 6 meses de antigüidat (180 días de calandario dende a primera contribución de l'usuario con dita cuenta).

A favor[modificar o codigo]

  1. --Willtron (descusión) 10:30 22 chul 2021 (UTC)[responder]
  2. Juan Pablo (descusión) 18:34 22 chul 2021 (UTC)[responder]
  3. --Lascorz (descusión) 16:54 23 chul 2021 (UTC)[responder]
  4. --Cembo123 (descusión) 22:46 23 chul 2021 (UTC)[responder]

En contra[modificar o codigo]

Neutral[modificar o codigo]

Aprebau por 4 votos a favor y 0 votos en contra