Ir al contenido

Union Mundial pro Interlingua

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

A Union Mundial pro Interlingua (Unión Mundial ta Interlingua) (UMI) ye una entidat sin fins de lucro que se dedica a promover a conoixencia y l'uso d'interlingua en o mundo. A UMI fue fundada o 28 de chulio de 1955. Ye una institución ta a cooperación por o que concierne a la promoción de l'uso d'Interlingua t'a comunicación internacional en situacions adecuadas, a información sobre ista luenga, a edición de manuals, diccionarios y atras publicacions d'Interlingua.

A UMI tiene miembros, representants y representacions en cinco continentes. Un consello executivo con un president, un secretario cheneral, un vicesecretario y un administrador s'encarga d'as actividaz cutianas d'o UMI. Un consello cheneral con a lo sumo dos representants de cada país, en o cual i hai una representación nacional de Interlingua.

A UMI edita una revista, Panorama in Interlingua, con informacions internacionals en interlingua ta un publico global: periodismo, noticias, entrevistas, criticas de libros.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]