QazCovid-in

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

QazCovid-in, comercialment conoixito como QazVac[1][2], ye una vacuna contra la Covid-19 desembolicada por l'Instituto d'Investigación de Problemas ta la Seguridat Biolochica del Ministerio d'Educación y Ciencia d'a república de Cazaquistán.

QazVac se troba actualment en la Fase 3 (III) d'o Ensayo Clínico, que se espera que esté completament completato ta o diya 9 de chulio. No está claro cuan se publicarán os primers resultatos preliminars.

A administración d'a vacuna ta la población cheneral se encetó a finals d'abril de 2021.[3] A chustificación d'o Director Cheneral d'o Instituto d'Investigación, Kunsulu Zakarya es que el ensayo está completato casi en un 50% y "as personas que han recibito [a] vacuna se sienten bien; no bi ha habito efectos secundarios y a eficacia d'a vacuna ye alta".[4]

L'11 de chinero de 2021 se completó la vacunación de voluntarios[5], mientras que QazCovid-in se registró temporalment durante 9 meses[6].

Referencias[editar | modificar o codigo]