Moon (cinta)

De Biquipedia
Ir a la navegación Ir a la búsqueda
Moon
Moon.svg
Ficha tecnica
Dirección Duncan Jones
Producción Stuart Fenegan
Trudie Styler
Guión Nathan Parker
Musica Clint Mansell
Fotografía Gary Shaw
Montache Nicolas Gaster
Actors Sam Rockwell
Dominique McElligott
Kaya Scodelario
Benedict Wong
Matt Berry
Malcolm Stewart
Datos y cifras
País(es) Reino Uniu
Estaus Unius
Anyo 2009
Chenero sciencia ficción
Durada 95 min.
Companyías
Productora Stage 6 Films
Liberty Films
Xingu Films
Limelight
Destribución Sony Pictures Classics
Presupuesto 5 millons de dólars

Moon ye una cinta britanica de cine de sciencia ficción de l'anyo 2009, endrezada por Duncan Jones y producida por Stuart Fenegan y Trudie Styler con guión de Nathan Parker, protagonizada por Sam Rockwell, Dominique McElligott, Kaya Scodelario, Benedict Wong, Matt Berry y Malcolm Stewart.[1]

A cinta sigue a Sam Bell (Sam Rockwell), un hombre que experimenta una crisi personal mientres s'amana a lo zaguer d'una temporada de tres anyadas de durada solenco extrayendo helio-3 en o costau oposau d'a Luna. Kevin Spacey da voz a lo robot companyero de Sam, GERTY. Moon s'engueró en o Festival de Cine de Sundance de 2009 y s'engueró en cines trigaus en Nueva York y Los Ángeles o 12 de chunio de 2009. L'enguero s'enampló a atros cines en os Estaus Unius o 10 de chulio y en o Reino Uniu o 17 de chulio. Una cinta de seguimiento que contiene un epilogo d'os eventos d'a cinta, Mute, estió lanzada en 2018. Una tercera entrega, una novela grafica clamada Madi: Once Upon A Time in the Future, estió lanzada en 2020.

Moon tenió un presupuesto modesto y replegó mica menos de $ 10 millons en tot o mundo, pero estió bien recibida per os criticos. L'actuación de Rockwell recibió elochios. A cinta ganó numbrosos premios de criticos de cine y festivals de cine y estió nominada a lo premio BAFTA a la millor cinta britanica, y ganó lo premio Hugo a la millor presentación dramatica en 2010.

Referencias[editar | modificar o codigo]