Descusión:Rumanos
Adhibir nueva secciónApariencia
Último comentario: hace 16 años por EBRO
Beluns d'estos mapas teneban intrés en los tiengo en a mia coleción, no sabeba que yeran en commons, ya miraré de que figuren en l'articlo d'una traza coderent.--EBRO 22:03 14 feb 2010 (UTC)