Descusión:Oaxaca
Adhibir nueva secciónApariencia
Mmm, yo aquí discrepo en l'uso de d'. Oaxaca se diz quasi como si l'escrivísenos Güajaca, más amanato á o diftongo [wa] que no á [óa]. U siya, como pasa con Uesca, que no escrivimos "d'Uesca". --Estrolicador 12:41, 21 otubre 2007 (UTC)
- Soi d'alcuerdo en o comentario. Sólo como curiosidat, en bel tiempo pasau ixa pronunzia inizial de Uesca no abió d'estar tan consonantica, pues en decumentos antigos aparixe d'Uesqua, espezialment como apelliu, que agora encara esiste fosilizau como Duesca.Juan Pablo 13:30, 21 otubre 2007 (UTC)
- Solament dizir que n'a grafia tradizional chesa, s'escribe "Güesca". --Chabi 13:36, 21 otubre 2007 (UTC)
Comienza una discusión acerca de Oaxaca
Las páginas de discusión sirven para debatir sobre cómo hacer que el contenido de Wikipedia sea el mejor posible. Puedes utilizar esta página de discusión para empezar una discusión acerca de cómo mejorar Oaxaca.