Imachen:Coat of arms of Senija.svg

Contenido de la página no disponible en otros idiomas.
De Biquipedia

Fichero orichinal(fichero SVG, nominalment 710 × 910 píxels, grandaria: 223 kB)

Iste fichero ye de Wikimedia Commons y pueden emplegar-lo atros prochectos. Debaixo s'amuestra a descripción d'a suya pachina de descripción.

Resumen

Descripción
Català: Escut de Senija (Marina Alta, País Valencià): Escut en ogiva, partit. Al primer quarter, en camper d'or, quatre pals de gules abraçat d'atzur i sembrat de flors de lis d'or, amb un lambel de gules. Al segon quarter, en camper d'or, una corneta d'atzur embocada i atrompetada de plata i enllaçada de gules. Per timbre, una corona reial oberta. (Aprovat per Resolució de 27 de novembre de 1991)
Español: Escudo de Senija (Alicante, España): «Escudo en ojiva, partido. En el primer cuartel, en campo de oro, cuatro palos de gules embrazados de azur y sembrado de flores de lis, de oro, y con un lambel de gules. En el segundo cuartel, en campo de oro, una corneta de azur emboquillada y embocinada de plata y enlazada de gules. Por timbre, corona real abierta.» (Aprobado por Resolución de 27 de noviembre de 1991, del conseller de Administración Pública, DOGV núm. 1.713, de 30 de enero de 1992 - BOE núm. 66, de 17 de marzo de 1992)
Calendata
Fuent Treballo de qui la cargó
Autor Abraham Vázquez

Licenciando

Yo, o titular d'os dreitos d'autor d'ista obra, la publico en os termins d'a siguient licencia:
Creative Commons CC-Zero Iste fichero ye disponible baixo a licencia Creative Commons Dedicación de Dominio Publico CC0 1.0 Universal.
A persona que ha asociau una obra a iste documento la cede ta o \dominio publico por meyo d'a cesión mundial d'os suyos dreitos baixo a lei de dreitos d'autor y totz os dreitos legals adchacents propios de dita, en l'ambito permitiu por lei. Puet copiar, modificar, distribuir y reproducir o treballo, mesmo con obchectivos comercials, sin que calga pedir aprebación de l'autor.

Insignia Esta imagen representa una bandera, un escudo, un sello o alguna otra insignia oficial. El uso de estos símbolos está restringido en muchos países. Estas restricciones son independientes del estado de sus derechos de autor.
 = 

«De sable, un león rampante de oro.»
Esta ilustración de un escudo de armas no es igual a la utilizada por la institución respectiva
Este escudo de armas ha sido diseñado en base a su descripción heráldica, conocida como blasón. Cualquier ilustración que cumpla con la descripción escrita del blasón es correcta heráldicamente. En otras palabras, pueden existir diversas interpretaciones artísticas del mismo escudo de armas. Algunas veces, la ilustración específica utilizada oficialmente por una institución (ya sea un organismo, autoridad pública o municipio) puede estar protegida por derechos de autor, en cuyo caso, no se podría utilizadar aquí.

català  deutsch  english  español  français  italiano  беларуская (тарашкевіца)  nederlands  русский  македонски  lëtzebuergesch  svenska  suomi  українська  ไทย  日本語  中文(简体)  中文(繁體)  +/−

Leyendas

Añade una explicación corta acerca de lo que representa este archivo

Elementos representados en este archivo

representa a espanyol

creador espanyol

Algún valor sin elemento de Wikidata

licencia espanyol

CC0 espanyol

tipo de archivo espanyol

image/svg+xml

824fe82be3326f3de31d1c81b1f63b039edde8ff

método de determinación espanyol: SHA-1 espanyol

228 600 byte

altura espanyol

910 píxel

ancho espanyol

710 píxel

Historial d'o fichero

Punche en una calendata/hora ta veyer o fichero como amaneixeba por ixas envueltas.

Calendata/HoraMiniaturaDimensionsUsuarioComentario
actual14:59 31 oct 2017Miniatura d'a versión de 14:59 31 oct 2017710 × 910 (223 kB)Macondoborde 3px
22:47 8 may 2016Miniatura d'a versión de 22:47 8 may 2016710 × 910 (223 kB)MacondoEscudo en ojiva (y no de punta redonda), cuatro palos de gules (y no dos), corneta emboquillada y embocinada de plata (y no de azur)
22:42 4 feb 2011Miniatura d'a versión de 22:42 4 feb 2011744 × 1052 (116 kB)Abraham Vázquez{{Information |Description ={{es|1=Escudo del municipio de Senija en la provincia de Alicante (España). Descripción: «Escudo en ojiva, partido. En el primer cuartel, en campo de oro, cuatro palos de gules embrazados de azur y sembrado de flores de l

Garra pachina tiene un vinclo ta iste fichero.

Uso de fichers globals

Os siguients wikis fan servir iste fichero:

  • Uso en de.wikipedia.org

Metadatos