División (melitar)

De Biquipedia
Ir ta: navego, busca
Iste articlo ye sobre o concepto melitar de división; t'atros usos, se veiga División (desambigación).
Simbolo estandarizato d'a OTAN (APP-6A) ta representar una división d'infantería; cal parar cuenta que as letras X no representan un numero de división, sino o simbolo estandarizato ta representar una división, representando l'aspa en o rectanglo a l'infantería.

En terminolochía melitar, una división ye o nombre que recibe una unidat melitar important d'un exercito, que gosa estar formata por un numero de melitars d'entre 10.000 y 30.000, seguntes os países y os subtipos de divisions, y que representa a unidat melitar de tamanyo mas chicot que ye capable de fer operacions melitars en forma autonoma y por una durada de tiempo ampla. Por ixo por un regular tien chicotas unidatz auxiliars que en fan parte (asinas, artillería, unidatz de reconoixencia, d'artillería antiaeria, d'incheniers melitars, etc.).

Gosa estar enquadrata en un cuerpo d'exercito y estar composata por quantos rechimientos u brigadas, y por un regular otenta o suyo mando un melitar con ran de cheneral, de cheneral de división u de mayor cheneral, encara que recibe nombres diferents seguntes cada exercito.

Seguntes o suyo equipamiento en armas u memo seguntes a suya función melitar, puet estar una división blindata, una división d'infantería mecanizata, una división de montanya, una división paracayidista, una división d'infantería de marina, una división lichera, una división d'infantería, etc.

Se veiga tamién[editar | editar código]