Unidat de Ferrera

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

La Unidat de Ferrera ye una unidat tectonoestratigrafica definida en materials herzinicos de lo Sistema Iberico.[1] La Unidat de Ferrera y la Unidat de Mesons se consideran prolongacions orientals de la Zona Cantabrica, una de las cinco unidaz en las que se divide l'orocheno Herzinico en l'actual Peninsula Iberica.

Los materials de la Unidat de Ferrera sedimentoron entre lo Cambrico superior y lo Permico. La Unidat de Ferrera ye en contacto con materials terciarios de la Depresión d'Ebro enta lo norte. La falla de Datos posó materials paleozoicos mes antigos de la Unidat de Baduls sobre la Unidat de Ferrera.

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. (es) Eladio Liñán, Enrique Villas y R. Gozalo: El Paleozoico de Teruel, articlo publicau en Introducción a la geología de la provincia de Teruel, Instituto de Estudios Turolenses, 1991, pp 11-33.

Bibliografía[editar | modificar o codigo]

Se veiga tamién[editar | modificar o codigo]