Ojingeo Geim

De Biquipedia
(Reendrezau dende Squid Game)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Lo logotipo en anglés de Squid Game, que amuestra l'uso incorporau d'as formas circulars, triangulars y cuadradas.

Squid Game (traducción a l'anglés d'o nombre orichinal en coreano, 오징어 게임; romanización revisada d'o coreano, Ojingeo Geim; en aragonés: Lo chuego d'o calamar)[1][2] ye una serie de televisión sudcoreana de suspense y drama de supervivencia[3] enguerada lo 17 de setiembre de 2021 en Netflix.

Escrita y dirichida per Hwang Dong-hyuk y protagonizada per Lee Jung-jae, Park Hae-soo, Wi Ha-joon, Jung Ho-yeon, O Yeong-su, Heo Sung-tae, Anupam Tripathi, y Kim Joo-ryoung, la serie se centra en un concurso en o cual 456 chugadors, toz de diferents ambitos d'a vida, pero toz fundament endeudaus, chugan a una serie de chuegos infantils con consecuencias fatals si pierden, pa tener la oportunidat de ganar 45 600 millons de wons.[4] Hwang heba concebiu la ideya basando-se en as suyas propias luitas economicas a lo prencipio d'a suya vida, asinas como en a desigualdat economica en Corea d'o Sud.

Dende lo suyo enguero se convirtió en a serie mes vista de Netflix, con mes de 142 millons d'espectadors arredol d'o mundo,[5] superando en ixe alavez a Bridgerton como la serie mes vista d'a plataforma.

En noviembre de 2021 s'anunció que la serie heba estau renovada pa una segunda temporada.[6][7]

Sinopsi[editar | modificar o codigo]

La serie narra la historia de 456 personas que deciden convertir-sen en chugadors d'una serie de misteriosos y malaudizos chuegos infantils de supervivencia mortal pa tener la oportunidat de ganar la cantidat maxima de 45.000 millons de wons. Per cada persona que i muere s'anyaden 100 millons de wons a lo pote, enzurizando lo conflicto entre los chugadors.[8]

Lo chuego final, tamién lo que da títol a la serie, ye lo chuego d'o calamar, muit fisico y en o cual només i puet haber que un ganador. Lo chuego se diz asinas ya que l'aria en que se chuga tien diferents formas cheometricas (cerclo, cuadrau u trianglo) dibuixadas en o goso que, en o suyo conchunto, pareixen formar un calamar. Si un atacant aconsigue trascruzar a lo defensor y dentrar en o tozuel d'o calamar, se proclama como ganador d'o chuego.[9]

Referencias[editar | modificar o codigo]

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]