Rebellar

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Portalada d'o numero 4 d'a revista Rebellar

Rebellar estió una revista feita per a Colla Chobenil d'a Fabla y a primera iniciativa de difusión de l'aragonés de forma estable en Zaragoza, con una tirada de 300 ixemplars feitos a ciclostil se'n fació 5 numeros, y acompanyó a esta asociación en as dos anyadas de funcionamiento dende chinero de 1980 dicha febrero de 1982. O primer numero aparixió en abril de 1980. Se trataba temas de difusión y conoiximiento de l'aragonés, criticas reivindicativas, amostranza de l'aragonés, vocabularios, actividaz de l'asociación, opinions, comentarios de libros, articlos chuzons, critica cultural y politica.

Encara que no saliba consello de redacción, as firmas que aparixeban en os articlos yeran de Lorién Majarena, Francho Vicente, Fernando Romanos y Juancho Gaudioso.