Pueyo Alto (La Pobla d'Albortón)

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Pueyo Alto
Poyo Alto
Situación
Situación La Pobla d'Albortón (Zaragoza)
Latitut
Lonchitut
Vértiz cheodesico
Cheografía
Cordelera Depresión d'Ebro
Sierra denguna
Macizo
Altaria 528 m
Alpinismo
Primera puyada
Ruta mas fácil Dende la Pobla d'Albortón
Mapa

Lo pueyo Alto (en castellano Poyo Alto) ye un cabezo de 528 metros d'altaria que se troba a l'este de la Pobla d'Albortón (Zaragoza). En la suya cima bi ha un vértiz cheodesico.

Toponimia[editar | modificar o codigo]

L'oronimo pueyo Alto ye transparent en aragonés, y se podría decir que tamién recurrent porque bi ha un casal dito Pueyo Alto en lo termin municipal de Villa-reyal de la Uerba. Se documenta Pueyo Alto referiu a lo Campo de Belchit en un chudicio d'infanzonía de l'anyo 1732:

Ittem otro campo al Pueyo alto siete Yuntas y confrenta con Agustín Zaragozano y Pedro Esteuan. Ittem otro campo a la foya de Belchite.
Pueyo alto quatro Yuntas confrenta con Viturian Zaragozano y via Publica. Ittem otro campo a los arasaderos tres yuntas confrenta con Pedro del Prad y Gaspar Dulbo. Ittem otro campo al plano de Belchite quatro yuntas...[1]

Referencias[editar | modificar o codigo]

  1. (es) Rolando A. Laguarda Trías: Avulsio.1992 pp. 39-40.

Vinclos externos[editar | modificar o codigo]