Porgi l'altra guancia
Porgi l'altra guancia (títol orichinal en italiano, en aragonés Posa l'altra galta, estrenada en Aragón con o títol de Dos misioneros) ye una cinta de cine italiano de cine de comedia d'aventuras d'acción estrenada l'anyo 1974, dirichida por Franco Rossi seguntes un guión adaptau por Augusto Caminito, Franco Rossi, Fausto Saraceni, Gianfranco Clerici, Nino Marino (basau en una historia de Augusto Caminito y Fausto Saraceni basada a la vegada en un cuento de Rodolfo Sonego), con una banda sonora orichinal de Guido De Angelis y Maurizio De Angelis, una dirección de fotografía de Gábor Pogány, una producción cinematografica de Dino De Laurentiis ta las productoras Dino de Laurentiis Cinematografica, Marianne Productions y Produzione Cinematografiche Inter.Ma.Co. y un elenco formau por Terence Hill, Bud Spencer, Jean-Pierre Aumont, Robert Loggia, Mario Pilar, Maria Cumani Quasimodo, Jacques Herlin, Mario Erpichini, Salvatore Basile, Luigi Antonio Guerra y Riccardo Pizzuti, entre d'atros actors.
Mosen Pedro y Mosen G son misioneros en 1890 en una comunidat d'indichenas de Venezuela que se troba en una rechión que vive en condicions de cuasi esclavitut sozmesa a lo control d'o marqués Gonzaga y d'a Compañía Comercial Centroamericana (que diriche él mesmo), que lis imposan pres elevaus por os productos que han de comprar y lis mercan os biens que producen a pres masiau baixos. Mesmo la cherarquía d'a Ilesia Catolica refirma la situación. Cuan os mosens viachan ta vender productos d'a suya comunidat en Maracaibo troban a los achents de Gonzaga y tenen con éls bellas barallas, que rematan con a presencia policial y con o barco d'os misioneros cremau. Mosen G troba un barco de vapor pero, en no tener diners, roba l'aniello d'o bispe y va con él a chugar a un local con l'obchebtivo de conseguir-los. Pero tot remata con que cuan consiguen o barco los secuestran, a éls y a lo barco, y los levan enta la presencia de Gonzaga, podendo veyer as condicions en que tiene a los suyos treballadors-esclavos. Amás, Gonzaga consigue d'o bispe que los destine a bel puesto en atra misión a on estarán baixo lo control de Gonzaga. Pero lo que fan os mosens ye liberar a tres condenaus a muerte por o marqués y fuyir en o suyo barco. Cuan tornan en a suya misión, i troban nuevos misioneros y la orden d'o bispe de que tornen enta lo bispau, pero mosen G tien una ideya diferent, que posa en marcha a la vegada que explica a mosen Pedro que en realidat no ye mosen y que nomás heba robau as ropas de sacerdot a mosen Clementino cua se trobaba en una garchola en Cayenne (Guayana Francesa).
A cinta s'ambienta en 1890 en Maracaibo (Estau Zulia) y atros puestos de Venezuela.
Se tracta d'una cinta que ha recibiu bels premios, encara que garra d'éls no fa parte d'os premios cinematograficos mas conoixius (u mas destacaus) d'o conchunto de premios ciematografiicos internacionals.
Elenco[2]
[editar | modificar o codigo]| Actor | Papel | Notas |
|---|---|---|
| ' |
Se veiga tamién
[editar | modificar o codigo]Referencias
[editar | modificar o codigo]Vinclos externos
[editar | modificar o codigo]
Se veigan as imáchens de Commons sobre Porgi l'altra guancia.- (en) Porgi l'altra guancia en Internet Movie Database.
- (en) Porgi l'altra guancia en AllMovie.
- (es) Porgi l'altra guancia en FilmAffinity.
- (en) Porgi l'altra guancia en Box Office Mojo.
- (en) Porgi l'altra guancia en Screenonline d'o British Film Institute.
- Cintas por títol
- Cintas de 1974
- Cintas ambientadas en Maracaibo
- Cintas ambientadas en Venezuela
- Cintas ambientadas en 1890
- Cintas con banda sonora orichinal de Guido De Angelis
- Cintas con banda sonora orichinal de Maurizio De Angelis
- Cintas con dirección de fotografía de Gábor Pogány
- Cintas con guión d'Augusto Caminito
- Cintas con guión de Fausto Saraceni
- Cintas con guión de Franco Rossi
- Cintas con guión de Gianfranco Clerici
- Cintas con guión de Nino Marino
- Cintas con montache de Gerald B. Greenberg
- Cintas de cine d'acción
- Cintas de cine d'aventuras
- Cintas de cine de comedia
- Cintas de Francia
- Cintas d'Italia
- Cintas dirichidas por Franco Rossi
- Cintas en italiano
- Cintas en Eastmancolor
- Cintas en Techniscope
- Cintas interpretadas por Bud Spencer
- Cintas interpretadas por Jacques Herlin
- Cintas interpretadas por Jean-Pierre Aumont
- Cintas interpretadas por Luigi Antonio Guerra
- Cintas interpretadas por Maria Cumani Quasimodo
- Cintas interpretadas por Mario Erpichini
- Cintas interpretadas por Mario Pilar
- Cintas interpretadas por Riccardo Pizzuti
- Cintas interpretadas por Robert Loggia
- Cintas interpretadas por Salvatore Basile
- Cintas interpretadas por Terence Hill
- Cintas producidas por Dino De Laurentiis