Miranda de l Douro

De Biquipedia
(Reendrezau dende Miranda do Douro)
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Miranda de l Douro
Miranda do Douro
Localidat de Portugal
Bandera Escudo d'armas
Estau
 • Rechión
 Portugal
Rechión Norte
Superficie 488,36 km²
Población
 • Total

7482 hab. (2011)
Altaria
 • Meyana

675 m.
Codigo postal 5210
Coordenadas
Miranda de l Douro ubicada en Portugal
Miranda de l Douro
Miranda de l Douro
Miranda de l Douro en Portugal
Web oficial

Miranda de l Douro (Miranda do Douro en portugués) ye una ciudat de Portugal, en a rechión de Norte, districto de Bragança.

A suya población ye de 8.048 habitants, en una superficie de 488,36 km², con una densidat de población de 16 hab/km².

Parla[editar | modificar o codigo]

Ta más detalles, veyer l'articlo Mirandésveyer os articlos [[{{{2}}}]] y [[{{{3}}}]]veyer os articlos [[{{{4}}}]], [[{{{5}}}]] y [[{{{6}}}]]veyer os articlos [[{{{7}}}]], [[{{{8}}}]], [[{{{9}}}]] y [[{{{10}}}]].

En Miranda de l Douro se charra o mirandés, parla astur-leyonesa occidental standardizata d'una traza independient a l'asturiano central y cooficial en os lugars on se charra chunto con o portugués.

Historia[editar | modificar o codigo]

En o periodo romano yera en a Gallaecia, pero perteneixeba a lo conventum d' Asturica Augusta, actual Astorga y se crei que por ixo a evolución d'o latín en Miranda estió o romance astur-leyonés local y no pas o galaicoportugués.