La Barraca (serie de TV)

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.

La barraca ye una serie de televisión dirichita por León Klimovsky y enguerada por Televisión espanyola en 1979. La serie se basa en la novela homonima de Vicente Blasco Ibáñez, adaptata por Manuel Mur Oti y con musica de Alfonso Santiesteban.

Argumento[editar | modificar o codigo]

La serie narra las dificultaz de la vida en la Valencia rural de fins de lo sieglo XIX. Lo tío Barret se vei forachitato de las tierras que ha cautivato a suya familia en muitas cheneracions por no poder pagar la renda a lo propietario D.Salvador. Os suyos vecins Pepeta y Pimentó fan causa común con lo resto de los habitadors de la huerta pa impedir que ixa finca nunca no la tornen a treballar.

Pero Batiste, acompañato de la suya muller Teresa y de los suyos fillos Roseta, Batistet Ramón, Eustaquio y lo chicot Pasqualet, s'estableixen en la barraca con intinción de treballar-la pa vivir. Dende l'inte abrán se trobarán con la hostilidat de lo resto de la chent de lo lugar, que los veyen como colaboradors de lo terratenient. No mes que lo tío Tomba y lo nieto d'él Tonet, que aima a Roseta, no lis son en contra.

Dimpués de bels incidents, que rematan con la muerte de Pasqualet, afogato en una zaica y de Pimentó, los vecins rematan cremando la barraca y fendo que Batiste y la suya familia se'n vaigan.

Reparto[editar | modificar o codigo]

Premios[editar | modificar o codigo]