Incheniería quimica

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Planta d'una industria quimica en a industria petroquimica.

A Inchienieria quimica ye a Incheniería especializata en a branca d'a quimica industrial. Estudeya os procesos de trasferencia de materia, calor y contumancia d'o movimiento, a mes d'as trasformacions quimicas que se dan en os equipos y instalacions industrials. Coincide con o quimico en a investigación y analís de materias; pero ye propio d'iste Incheniero o prochecto de instalacions quimicas.

Ista carrera se centra en o estudio, analís y aplicación d'os productos petroquimicos y d'aquels de gran utilidat pa a industria, en a instrumentalización necesaria para fer productos farmaceuticos; en a trasformación de materials sinteticos y en o control de calidat de toz os procesos que se fan para creyar productos quimicos.

Istos estudios son una mezcla de Incheniería industrial con aplicacions quimicas y de una carrera centrata en o laboratorio y investigación.