Hermione Granger

De Biquipedia
Iste articlo ye en proceso de cambio enta la ortografía oficial de Biquipedia (la Ortografía de l'aragonés de l'Academia Aragonesa d'a Luenga). Puez aduyar a completar este proceso revisando l'articlo, fendo-ie los cambios ortograficos necesarios y sacando dimpués ista plantilla.
Hermione Granger
Hermione Granger
Hermione Granger
Información personal
Calendata de naixencia: 19 de setiembre de 1979
Ocupación: Estudiant de machia
Especie: Humán
Conchuche: Ron Weasley
Fillos: Rose Granger-Weasley, Hugo Granger-Weasley
Personache de cine
Cinta: Harry Potter and the Philosopher's Stone
Director: Chris Columbus
Actriz: Emma Watson
Anyo: 2001

Hermione Jean Granger ye un personache de ficción y una d'os tres protagonistas prencipals d'a serie de libros de Harry Potter, publicaus por J. K. Rowling. Amaneixe en a primera novela, Harry Potter y a pietra filosofal, como una nueva estudiant en o suyo camín a Hogwarts. Dimpués que Harry y Ron la salvoron d'un trol de montanya en os escusaus d'as mocetas, se formó una estreita amistat entre éls y con frecuencia usa lo suyo inxhenio rapido, y conoixencia enciclopedica ta aduyar-los.

Hermione ye a moceta mas intelichent d'o suyo curso en o Colechio Hogwarts de Machia y Fetillería. Igual que Harry y Ron perteneixe a la casa de Gryffindor, manimenos que o chapero seleccionador consideró colocar-la en Ravenclaw a causa d'as suyas prominents capacidaz intelectuals. Ye d'orichen muggle: os suyos pais son toz dos dentistas y no tienen garra relación con o mundo d'os magos. Li encanta leyer; manimenos, no sabe dibuixar. No li fa goyo trencar as reglas de no haber bella emerchencia y no ye especialment entusiasta d'o quidditch, l'esporte machico, encara que empara a os suyos amigos mientres o campeonato. Tiende a creyer que tot lo que cal saber se puet aprender d'un libro; y ye esceptica sobre cualsiquier cosa que no pueda comprobar-se con la Ciencia, despreciando por tanto l'asignatura de divinería impartida por a profesora Sybill Trelawney. Hermione conoixió a Harry Potter y a Ron Weasley en l'Expreso de Hogwarts.