Diferencia entre revisiones de «Gudrón»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
m robot Añadido: hr:Asfalt, hu:Aszfalt
Sin resumen de edición
Linia 1: Linia 1:
[[Image:Asphalt base.jpg|thumb|right|250px|[[Gudrón formigonato]] emplegato ta pavimentar.]]
{{Grafía_87}}
[[Image:Asphalt base.jpg|thumb|right|250px|[[Gudrón formigonato]] emplegato ta pabimentar.]]


O '''gudrón''' ye un material bescoso, pegalloso y de color negro, emplegau como [[aglomerant]] en [[mesturas asfalticas]] t'a construzión de [[carretera]]s u [[autopista]]s. Tamién se fa serbir en [[impermeabilizant]]s. Ye present en o [[petrolio]] crudo y ye compuesto cuasi per completo de [[bitumen]].
O '''gudrón''' ye un material vescoso, pegalloso y de color negra, emplegau como [[aglomerant]] en [[mesturas asfalticas]] ta a construcción de [[carretera]]s u [[autopista]]s. Tamién se fa servir en [[impermeabilizant]]s. Ye present en o [[petrolio]] crudo y ye compuesto quasi per completo de [[bitumen]].


Puet trobar-se en estato natural formando una mestura complexa d'[[idrocarburo]]s solidos en lacunas de bellas cuencas petroleras, como se desbién en o laco de [[Guanacoco]] ([[Venezuela]]), o laco de gudrón més amplo d'o mundo, con 4 km² d'amplaria y 75 millons de barrils de gudrón natural. A siguient més ampla ye o lago de gudrón de [[La Brea]] ([[isla de Trinidad]]).
Puet trobar-se en estato natural formando una mestura compleixa d'[[hidrocarburo]]s solidos en lacunas de bellas cuencas petroleras, como se desvién en o laco de [[Guanacoco]] ([[Venezuela]]), o laco de gudrón més amplo d'o mundo, con 4 km² d'amplaria y 75 millons de barrils de gudrón natural. A siguient més ampla ye o lago de gudrón de [[La Brea]] ([[isla de Trinidad]]).


[[Categoría:Materials]]
[[Categoría:Materials]]

Versión d'o 21:59 30 oct 2010

Gudrón formigonato emplegato ta pavimentar.

O gudrón ye un material vescoso, pegalloso y de color negra, emplegau como aglomerant en mesturas asfalticas ta a construcción de carreteras u autopistas. Tamién se fa servir en impermeabilizants. Ye present en o petrolio crudo y ye compuesto quasi per completo de bitumen.

Puet trobar-se en estato natural formando una mestura compleixa d'hidrocarburos solidos en lacunas de bellas cuencas petroleras, como se desvién en o laco de Guanacoco (Venezuela), o laco de gudrón més amplo d'o mundo, con 4 km² d'amplaria y 75 millons de barrils de gudrón natural. A siguient més ampla ye o lago de gudrón de La Brea (isla de Trinidad).