Diferencia entre revisiones de «Móra d'Ebre»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
AraBot (descutir | contrebucions)
clean up, replaced: poblazión → población, distanzia → distancia, chentilizio → chentilicio, superfizie → superficie, situazión → situación
AraBot (descutir | contrebucions)
m clean up, replaced: e → y (5)
Linia 21: Linia 21:
|}}
|}}
'''Móra d'Ebre''' ye un [[municipio]] [[Catalunya|catalán]] de la [[comarcas de Catalunya|comarca]] de la [[Ribera d'Ebro]]. La suya población ye de 5.500 habitants([[2008]]), en una [[superficie]] de 45,1 km² e una [[densidat de población]] de 121,95 hab/km².
'''Móra d'Ebre''' ye un [[municipio]] [[Catalunya|catalán]] de la [[comarcas de Catalunya|comarca]] de la [[Ribera d'Ebro]]. La suya población ye de 5.500 habitants([[2008]]), en una [[superficie]] de 45,1 km² y una [[densidat de población]] de 121,95 hab/km².


== Cheografía ==
== Cheografía ==
Ye situato en la marguin dreita de l'[[Ebro]], entre lo [[Pas de l'Ase]] e lo de Barrufemes, en lo zentro de la dita [[Cubeta de Móra]].
Ye situato en la marguin dreita de l'[[Ebro]], entre lo [[Pas de l'Ase]] y lo de Barrufemes, en lo zentro de la dita [[Cubeta de Móra]].


=== Mugas ===
=== Mugas ===
Muga a lo sur con [[Benissanet]], a lo sudueste con [[Tivissa]], a l'este con [[Móra la Nova]], a lo norte con [[Garcia]] e [[Ascó]] e a l'ueste con [[La Fatarella]] e [[Corbera d'Ebre]].
Muga a lo sur con [[Benissanet]], a lo sudueste con [[Tivissa]], a l'este con [[Móra la Nova]], a lo norte con [[Garcia]] y [[Ascó]] y a l'ueste con [[La Fatarella]] y [[Corbera d'Ebre]].


{{Municipios Ribera d'Ebro}}
{{Municipios Ribera d'Ebro}}

Versión d'o 09:24 26 oct 2010

Plantilla:Grafía 87 Plantilla:Localidat Espanya

Móra d'Ebre ye un municipio catalán de la comarca de la Ribera d'Ebro. La suya población ye de 5.500 habitants(2008), en una superficie de 45,1 km² y una densidat de población de 121,95 hab/km².

Cheografía

Ye situato en la marguin dreita de l'Ebro, entre lo Pas de l'Ase y lo de Barrufemes, en lo zentro de la dita Cubeta de Móra.

Mugas

Muga a lo sur con Benissanet, a lo sudueste con Tivissa, a l'este con Móra la Nova, a lo norte con Garcia y Ascó y a l'ueste con La Fatarella y Corbera d'Ebre.