Diferencia entre revisiones de «Diocesi d'Albarracín»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
 
Sin resumen de edición
Linia 1: Linia 1:
A '''Diocesi d'Albarrazín''' ye una [[Diocesis d'Aragón|diocesi]] que amaneixió por deseparación d'a diocesi de Segorb-Albarrazín y que desapareixió por fusión con a diocesi de Teruel.
#REDIRECCIÓN [[Diocesi de Segorb-Albarrazín]]

== Historia ==
Lo suyo zaguer bispe estió [[José Talayero Royo]] en [[1839]], dimpués la richioron bels Vicarios Capitulars; en [[1870]] lo bispe de Teruel fue nombrato Administrador Apostolico d'Albarrazín. Esta situación anomala remató en [[1984]] con la Bula "Cum Nostrum" de lo Papa [[Chuan Pavlo II]], que estableix la unión "aeque et principaliter" de las diocesis de [[Diocesi de Teruel|Teruel]] y Albarrazín en una sola [[diocesi]] dita "[[Diocesi de Teruel y Albarrazín]]".

[[Categoría:Diocesis d'Aragón]]

Versión d'o 10:59 30 may 2010

A Diocesi d'Albarrazín ye una diocesi que amaneixió por deseparación d'a diocesi de Segorb-Albarrazín y que desapareixió por fusión con a diocesi de Teruel.

Historia

Lo suyo zaguer bispe estió José Talayero Royo en 1839, dimpués la richioron bels Vicarios Capitulars; en 1870 lo bispe de Teruel fue nombrato Administrador Apostolico d'Albarrazín. Esta situación anomala remató en 1984 con la Bula "Cum Nostrum" de lo Papa Chuan Pavlo II, que estableix la unión "aeque et principaliter" de las diocesis de Teruel y Albarrazín en una sola diocesi dita "Diocesi de Teruel y Albarrazín".