Diferencia entre revisiones de «Estixeras»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
TXiKiBoT (descutir | contrebucions)
m robot Añadido: ro:Foarfece
AraBot (descutir | contrebucions)
m Robot: Reemplazo automático de texto (-autual +actual)
Linia 5: Linia 5:
Entre os tipos d'estixeras se poderban destacar: estixeras de chardinería, tamién ditas de [[poda]]r, de [[cozina]], de [[peluquería]], de papel, d'eletrezista, etz.
Entre os tipos d'estixeras se poderban destacar: estixeras de chardinería, tamién ditas de [[poda]]r, de [[cozina]], de [[peluquería]], de papel, d'eletrezista, etz.


Ye important meter ficazio cuan manipulan ya que podemos fer-nos mal, más que más en os didos u en as mans. O mecanismo d'as estixeras autual como una [[falca]].
Ye important meter ficazio cuan manipulan ya que podemos fer-nos mal, más que más en os didos u en as mans. O mecanismo d'as estixeras actual como una [[falca]].


O primer modelo aparixió en l'año 500 aC, encara que o suyo autual diseño prozede d'o [[sieglo XV]].
O primer modelo aparixió en l'año 500 aC, encara que o suyo actual diseño prozede d'o [[sieglo XV]].


==Enrastres esternos==
==Enrastres esternos==

Versión d'o 13:50 16 may 2010

Plantilla:Grafía 87

Diferents tipos d'estixeras

As estixeras son una aina de tallo emplegata en muitos ambitos de l'autibidat umana. Consta de dos fuellas metalicas, afilatas por o costato interior, que rematan en un bueito á on se pueden ficar os didos, e articulatas en un exe por os suyos estremos.

Entre os tipos d'estixeras se poderban destacar: estixeras de chardinería, tamién ditas de podar, de cozina, de peluquería, de papel, d'eletrezista, etz.

Ye important meter ficazio cuan manipulan ya que podemos fer-nos mal, más que más en os didos u en as mans. O mecanismo d'as estixeras actual como una falca.

O primer modelo aparixió en l'año 500 aC, encara que o suyo actual diseño prozede d'o sieglo XV.

Enrastres esternos