Diferencia entre revisiones de «Laco»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
+ atros usos
Linia 1: Linia 1:
:''Iste articlo ye sobre una ferramienta vitivinicola; ta l'exensión d'augua, se veiga '''[[Laco (cheografía)]]'''''.
Un '''Laco''' ye una pila de [[piedra]] u [[ceramica]] con dimensions rectangulars situato a lo canto de lo ''lagar'' pero un poquet més baixo que lo suyo [[fondón]] y que permeteba a colocación de [[tenalla]]s pa obtener lo vin ya fermentato que cayeba dende lo interior de lo [[lagar]] a traviés d'una [[canilla]].
Un '''Laco''' ye una pila de [[piedra]] u [[ceramica]] con dimensions rectangulars situato a lo canto de lo ''lagar'' pero un poquet més baixo que lo suyo [[fondón]] y que permeteba a colocación de [[tenalla]]s pa obtener lo [[vin]] ya fermentato que cayeba dende lo interior de lo [[lagar]] a traviés d'una [[canilla]].


Atro significato que se documenta en lo [[Semontano de Balbastro]] ye una basa u [[estanyo]] en piedra viva u lenera que se plena con augua que rechuma u con una fuent.
Atro significato que se documenta en lo [[Semontano de Balbastro]] ye una basa u [[estanyo]] en piedra viva u lenera que se plena con augua que rechuma u con una fuent.

Versión d'o 22:20 9 may 2010

Iste articlo ye sobre una ferramienta vitivinicola; ta l'exensión d'augua, se veiga Laco (cheografía).

Un Laco ye una pila de piedra u ceramica con dimensions rectangulars situato a lo canto de lo lagar pero un poquet més baixo que lo suyo fondón y que permeteba a colocación de tenallas pa obtener lo vin ya fermentato que cayeba dende lo interior de lo lagar a traviés d'una canilla.

Atro significato que se documenta en lo Semontano de Balbastro ye una basa u estanyo en piedra viva u lenera que se plena con augua que rechuma u con una fuent.

Enrastres externos