Diferencia entre revisiones de «Costera de Ranes»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Jpbot (descutir | contrebucions)
, Replaced: redolata de lo País Balencián que autualment ye adibita en la redolata de la Costera. En fan parte los autuals monezipios de L'Alcúdia de Crespins, [[Canals]
redolada --> comarca
Linia 1: Linia 1:
La '''Costera de Ranes''' ye una istorica comarca de lo [[País Balencián]] que autualment ye adibita en la redolata de la [[Costera (redolada)|Costera]]. En fan parte los autuals monezipios de [[L'Alcúdia de Crespins]], [[Canals]], [[Cerdà]], [[La Granja de la Costera]], [[Llanera de Ranes]], [[La Llosa de Ranes]], [[Novetlè]], [[Rotglà i Corberà]], [[Torrella]], e [[Vallés (Balenzia)|Vallés]].
La '''Costera de Ranes''' ye una istorica comarca de lo [[País Balencián]] que autualment ye adibita en la comarca de la [[Costera (comarca)|Costera]]. En fan parte los autuals [[monezipio]]s de [[L'Alcúdia de Crespins]], [[Canals]], [[Cerdà]], [[La Granja de la Costera]], [[Llanera de Ranes]], [[La Llosa de Ranes]], [[Novetlè]], [[Rotglà i Corberà]], [[Torrella]], e [[Vallés (Balenzia)|Vallés]].


Amanix en lo mapa de comarcas d'[[Emili Beüt i Belenguer|Emili Beüt]] "''Comarques naturals del Regne de València''" publicato en l'año [[1934]].
Amanix en lo mapa de comarcas d'[[Emili Beüt i Belenguer|Emili Beüt]] "''Comarques naturals del Regne de València''" publicato en l'año [[1934]].


[[Categoría:Redoladas d'o País Balenzián]]
[[Categoría:Comarcas d'o País Balenzián]]


[[ca:Costera de Ranes]]
[[ca:Costera de Ranes]]

Versión d'o 20:28 10 chun 2009

La Costera de Ranes ye una istorica comarca de lo País Balencián que autualment ye adibita en la comarca de la Costera. En fan parte los autuals monezipios de L'Alcúdia de Crespins, Canals, Cerdà, La Granja de la Costera, Llanera de Ranes, La Llosa de Ranes, Novetlè, Rotglà i Corberà, Torrella, e Vallés.

Amanix en lo mapa de comarcas d'Emili Beüt "Comarques naturals del Regne de València" publicato en l'año 1934.