Diferencia entre revisiones de «Idioma sorotaptico»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
CHV (descutir | contrebucions)
mSin resumen de edición
Linia 1: Linia 1:
'''Sorotaptico''' ye un elemento indoeuropeyo antigo que se troba en paises on i ha abito presenzia zelta pero que no respone a las leis foneticas de las lenguas [[luengas zeltas|zeltas]] u que no se troban en [[luengas zeltas|zeltico]] pero son comuns con l'indoeuropeyo baltoeslabo u con lenguas indoeuropeyas paleobalcanicas.
'''Sorotaptico''' ye un elemento [[indoeuropeyo]] antigo que se troba en países on i ha abito [[zeltas|presenzia zelta]] pero que no respone á las leis foneticas de las lenguas [[luengas zeltas|zeltas]] u que no se troban en [[luengas zeltas|zeltico]] pero son comuns con l'indoeuropeyo baltoeslabo u con lenguas indoeuropeyas paleobalcanicas.


Lo termin lo creyó lo filologo catalán [[Coromines]] e s'incluyen bels elementos indoeuropeyos de los idiomas [[basco]], (''neskate''), [[ligur]], [[zeltoligur]], lusitán, e de lenguas romanzes perinencas, (''agafar''), e iberorromanzes, (''barranco'', ''paramo'', toponimo ''[[Palenzia]]'').
Lo termin lo creyó lo filologo [[Cataluña|catalán]] [[Joan Coromines]] e s'incluyen bels elementos indoeuropeyos de los idiomas [[basco]] (''neskate''), [[ligur]], [[zeltoligur]], lusitán, e de lenguas romanzes perinencas (''agafar''), e iberorromanzes (''barranco'', ''paramo'', toponimo ''[[Palenzia]]'').


S'ha quiesto relazionar la plegata d'estos elementos con la espansión de la cultura arqueolochica de los [[Campos d'Urnas]].
S'ha quiesto relazionar la plegata d'estos elementos con la espansión de la cultura arqueolochica de los [[Campos d'Urnas]].

Versión d'o 00:51 1 mar 2008

Sorotaptico ye un elemento indoeuropeyo antigo que se troba en países on i ha abito presenzia zelta pero que no respone á las leis foneticas de las lenguas zeltas u que no se troban en zeltico pero son comuns con l'indoeuropeyo baltoeslabo u con lenguas indoeuropeyas paleobalcanicas.

Lo termin lo creyó lo filologo catalán Joan Coromines e s'incluyen bels elementos indoeuropeyos de los idiomas basco (neskate), ligur, zeltoligur, lusitán, e de lenguas romanzes perinencas (agafar), e iberorromanzes (barranco, paramo, toponimo Palenzia).

S'ha quiesto relazionar la plegata d'estos elementos con la espansión de la cultura arqueolochica de los Campos d'Urnas.