Diferencia entre revisiones de «Río Nacheriella»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
Deivid (descutir | contrebucions)
Sin resumen de edición
CHV (descutir | contrebucions)
mSin resumen de edición
Linia 11: Linia 11:
}}
}}


O '''Najerilla''' ye un [[río]] d'a [[comunidá autonoma]] d'[[A Rioxa]] que naxe en a [[Sierra de Neila]], en a [[Probinzia de Burgos]], transcruza ras redoladas de [[Redolada d'Anguiano|Anguiano]] y [[Redolada de Nájera|Nájera]] y desemboca en o [[Río Ebro]], amán de [[Torremontalbo]]. Ye o río más largo y cabaloso d'A Rioxa.
O '''Najerilla''' ye un [[río]] d'a [[comunidat autonoma]] d'[[A Rioxa]] que naxe en a [[Sierra de Neila]] ([[Probinzia de Burgos]]), transcruza as redoladas de [[Redolada d'Anguiano|Anguiano]] y [[Redolada de Nájera|Nájera]] y desemboca en o [[Río Ebro]], amán de [[Torremontalbo]]. Ye o río más largo y cabaloso d'A Rioxa.


As localidaz por an pasa son [[Neila]], [[Mansilla de la Sierra]], [[Anguiano]], [[Bobadilla]], [[Baños de Río Tobía]], [[Nájera]] y [[Torremontalbo]].
As localidaz por an pasa son [[Neila]], [[Mansilla de la Sierra]], [[Anguiano]], [[Bobadilla]], [[Baños de Río Tobía]], [[Nájera]] y [[Torremontalbo]].

Versión d'o 20:01 11 nov 2007

Plantilla:Río

O Najerilla ye un río d'a comunidat autonoma d'A Rioxa que naxe en a Sierra de Neila (Probinzia de Burgos), transcruza as redoladas de Anguiano y Nájera y desemboca en o Río Ebro, amán de Torremontalbo. Ye o río más largo y cabaloso d'A Rioxa.

As localidaz por an pasa son Neila, Mansilla de la Sierra, Anguiano, Bobadilla, Baños de Río Tobía, Nájera y Torremontalbo.

En o Najerilla bi ha un entibo, o Entibo de Mansilla, con una capazidat de 67,73 hm³ d'augua.