Diferencia entre revisiones de «Sierra de Mora»

Ir a la navegación Ir a la búsqueda
4 bytes añadidos ,  hace 1 año
sin resumen de edición
 
== Altarias ==
Las principals [[cima]]s de 1.692 m y 1.673 m no tienen indicación d'oronimo en los mapas topograficos y se presentan entre los paraches [[artiga del Ajo]], [[artiga de los Trompos]] y [[Varizal de Picharque]], seguidas d'atras sin indicación d'oronimo. Tienen indicación d'oronimo la [[loma del Villarejo]] (1649 m), [[pico de la OlmedillaOlmediella|La OlmedillaOlmediella]] (1.641 m), la [[loma de la Cremadilla]] (1.625-1.606 m), [[l'alto de la Nava]] (1.559) y lo [[mollón Blanco (sierra de Mora)|mollón Blanco]] (1.378).
 
Las altarias de bells 1640-1670 presentan prou continuidat enta lo sudeste con l'[[alto d'el Chaparroso]], que se considera como part de la [[sierra de Nogueruelas]].<ref name=PAISACHESTERUEL>{{es}} [[José Luis Peña Monné]], [[Luis Alberto Longares Aladrén]], [[Marta Espinalt Brillas]]: ''Paisajes naturales de la provincia de Teruel. Guía del medio natural''. [[Instituto de Estudios Turolenses]], 2000. pp 105-106.</ref> Manimenos, l'alto d'el Chaparroso, [[Bandera (Mora de Rubielos)|Bandera]] (1.808 m) y [[cerro de las Tres Cruces]] (1.712 m) tienen menor continuidat con las principals altarias de la [[sierra de Nogueruelas]] que con las altarias de la sierra de Mora a l'ueste de lo [[collado del Pradillo]].
 
== Hidrografía ==
La vertient nordeste desaugua enta lo [[río d'Alcalá]], de fueras d'un sector baixo lo [[collado del Pradillo]] que lo fa enta lo [[barranco d'el Becerril]], tributario de lo [[río Paulella]]. La versant sudueste lo fa enta los [[barranco]]s de [[barranco de la OlmedillaOlmediella|la OlmedillaOlmediella]], [[barranco de Fuent de Narices|de Fuent de Narices]] y [[barranco de Fuent Lozana|de Fuent Lozana]], tributarios de lo [[río de Mora]].
 
== Cheolochía ==
66 130

ediciones

Menú de navegación