Diferencia entre revisiones de «Auditorio de Zaragoza»

De Biquipedia
Contenido eliminado Contenido añadido
compleixo > complexo /compleKSo/
Addbot (descutir | contrebucions)
m Bot: Migrating 1 interwiki links, now provided by Wikidata on d:q8208986 (translate me)
Linia 44: Linia 44:


[[Categoría:Molimentos de Zaragoza]]
[[Categoría:Molimentos de Zaragoza]]

[[es:Auditorio de Zaragoza]]

Versión d'o 02:48 26 mar 2013

Plantilla:Infobox edificio L'Auditorio de Zaragoza ye un auditorio situato en a ciudat de Zaragoza que fa parte d'un complexo que encluye tamién o Palacio de Congresos y a Sala Multiusos, que aculle ferias, exposicions sectorials, conciertos chovenils, etc. O complexo ye obra de l'arquitecto aragonés José Manuel Pérez Latorre y fue inaugurato o 5 d'octubre de 1994.[1]

Auditorio de Zaragoza

As dependencias con que cuenta l'auditorio son as siguients:

  • Sala Mozart. Ye a prencipal sala de conciertos. Tien una capacidat maxima de 1.992 personas y un scenario de 340 metros quadratos. A sala s'emplega tamién como seu prencipal de congresos y tien con sistema de traducción simultania, cercuito zarrato de televisión y pantallas de prochección LCD, entre atros.
  • Sala Luis Galve. Emplegata ta conciertos de cambra, tiene una capacidat maxima de 429 plazas y un scenario de 120 metros quadratos. Tamién se puet fer servir ta congresos y conferencias, ya que tien meyos ta a prochección y traducción simultania.
  • Sala Mariano Gracia. Tien una capacidat maxima de 200 plazas y un scenario de 200 metros quadratos. Se fa servir mas que mas ta reunions y conferencias.
  • Sala de vidioconferencia. Tien una capacidat de 10 personas y posibilidat d'interconectar-se con a resto d'as salas.
  • Sala hipostila. Constituye o hall de l'auditorio y punto de acceso a las salas mas importants. Tamién s'emplega como sala d'exposicions, stands u presentacions de producto.

A Sala Multiusos con entrata independient pero en o mesmo complexo tiene una superficie de sala de 2.215 metros y un scenario de 425 metros quadratos. Su capacidat ye de 6.500 personas de piet u 2.500 posatas. Tamién dispone de instalacions ta tabierna, almadazén, cabinas telefonicas, oficinas y sala de prensa.

L'alta calidat sonora d'as salas de l'auditorio ha sido obchecto d'elochios de directors importants como Zubin Mehta:

Siempre que me preguntan por os auditorios modernos, en qualsiquier puesto d'o mundo, he de referir-me a l'Auditorio de Zaragoza, porque tien l'acustica mas important, a millor que conoixco[2]

Entre atros eventos, aculle o Salón d'o cómic de Zaragoza.[3]

Vinclos externos

Referencias